Kisisel Verilerin Korunmasi
Kisisel Verilerin Korunmasi ve Islenmesi Hakkinda Aydinlatma Metni
Isbu Kisisel Verilerin Korunmasi ve Islenmesi Hakkinda Aydinlatma Metni’nin (Aydinlatma) amaci, Otorento Turizm ve Organizasyon Limited Sirketi (FIRMA) tarafindan yönetilmekte olan otorento.com.tr adresinde yer alan internet sitesinin, (OTORENTO) kullanimi sirasinda elde edilen ve/veya üçüncü kisilerden alinan kisisel verilerin kullanimina iliskin olarak 6698 sayili Kisisel Verilerin Korunmasi Hakkinda Kanun’un (KVKK) 10. maddesi ile getirilen aydinlatma yükümlülügünün yerine getirilmesidir. Ayrica kullanicilarin OTORENTO’nun kullanimi ile ilgili olarak FIRMA tarafindan toplanan veya kullanicilarin pozitif hareketleri ile kendilerinin OTORENTO’ya girdikleri kisisel verilerin toplanma sekilleri, islenme amaçlari, hukuki nedenleri ve haklari konularinda seffaf bir sekilde kullanicilari aydinlatmaktir.
Araç kiralama hizmetine aracilik eden OTORENTO, çesitli araç kiralama sirketlerinin araçlarinin kullanicilar tarafindan kiralanmasi için çalismaktadir. Bu faaliyet içerisinde isbu Aydinlatma metninde belirtildigi sekilde kisisel veriler OTORENTO’nun islevlerinin kullanilabilmesinin geregi olarak islenebilmektedir.
OTORENTO, kisisel verilerin hukuka uygun olarak toplanmasi, saklanmasi ve paylasilmasini saglamak ve gizliligini korumak amaciyla mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadir. Bu amacini gerçeklestirebilmek için kullanicilarin kisisel verileri asagida detaylari açiklanan kapsam ve kosullarda islenmektedir.
FIRMA, isbu Aydinlatma hükümlerini diledigi zaman OTORENTO üzerinden yayimlamak suretiyle güncelleyebilir ve degistirebilir. FIRMA’nin yaptigi güncelleme ve degisiklikler OTORENTO’da yayinlandigi tarihten itibaren geçerli olacaktir.
A. Veri Sorumlusu
KVKK uyarinca, kisisel verileriniz; veri sorumlusu olarak FIRMA tarafindan asagida açiklanan kapsamda toplanacak ve islenebilecektir.
B. Toplanan Kisisel Veriler
FIRMA, asagida belirtilen metodlarla kullanicilardan çesitli statik (sabit) ve dinamik (degisken) veriler toplamaktadir. FIRMA’nin topladigi veriler, kullanicilarin kullandigi hizmetlere ve özelliklere baglidir.
Bu baslik altinda, FIRMA tarafindan sunulan Hizmetler kapsaminda islenen ve KVKK uyarinca kisisel veri sayilan verilerin hangileri oldugu asagida gruplar halinde siralanmistir. Aksi açikça belirtilmedikçe, Aydinlatma Metni’nde belirtilen hüküm ve kosullar kapsaminda “kisisel veri” ve “özel nitelikli kisisel veri” ifadeleri asagida yer alan bilgileri içermektedir:
Kimlik ve Iletisim Bilgileri: Ad, soyadi, cep telefonu, e-posta adresi, fatura bilgileri, TC Kimlik numarasi vb bilgiler.
Kimlik Dogrulama Bilgileri: Kullanicilarin üyelik bilgileri, kimligi dogrulamak için ve hesaba erisimi saglamak için kullanilan parolalari
Demografik Veriler: Dogum tarihi, yas, cinsiyet, medeni hali, ilgi alanlari, yolculuklari, tercih edilen dil verileri.
Kullanim Verileri ve Sik Kullanilanlar: Çesitli yazilim ve teknolojik araçlar vasitasiyla cihazlarinizdan toplanan veriler dahil ancak bunlarla sinirli olmamak üzere FIRMA’yi veya Çagri Merkezlerini arama nedenleriniz, rezervasyon kodlari, ses kayitlari, araç kiralama destinasyonlari arama bilgileriniz, OTORENTO’nin kullanildigi tarih ve saat verileri, OTORENTO üzerinden bakilan araç kiralama lokasyonlari, tarihleri, saatleri, teslim iade yer ve adresleri, banner yönlendirme gibi modülleri üzerinden kullanicilarin ilgili ürüne yönlenebilmeleri ve ürün tedarikçisi firmalarin kullanici ile iletisime geçmesi için ilgili reklam veya bannerda belirtilen veriler, filtreleme, siralama, önceliklendirme seçenekleri, OTORENTO’ya son giris tarihi, üyelik tipi, toplanan puanlar, ziyaret edilen internet siteleri, görüntülenen sayfa sayisi, ziyaret süresi, girilen arama terimleri, ziyaret edilen uçuslarin bilgileri, hizmet kullanimi sirasinda olusan hatalar ve benzeri sorunlar.
Çerez Verileri: Tarayici bilgileri, IP ve port verileri, tarayici hareketleri, tarayici seçim bilgileri ve cookies (çerezler) yolu ile edinilebilecek bilumum veri.
Ödeme Verileri : Kredi karti verileri, fatura ve ödeme bilgileri (adi, soyadi, fatura adresi, TC kimlik numarasi, vergi kimlik numarasi), üyeye gönderilen faturalar ve üyelerden alinan ödemelere ait dekont örnekleri, ödeme numarasi, fatura numarasi, fatura tutari, fatura kesim tarihi gibi veriler.
Anket Cevaplari : FIRMA tarafindan OTORENTO dahilinde düzenlenen periyodik anketlere verilen cevaplar ile FIRMA’nin isbirligi yaptigi gerçek ve tüzel kisiler tarafindan yapilan anketlere verilen cevaplar.
Seyahat Verileri: Uçus bilgisi aramalari, ilgilenilen destinasyon verileri, rezervasyon bilgileri, seyahat tarih, saat bilgileri, yemek tercihleri, uçus sigortasi verileri, rötar ve bilet kullanim verileri, Engel ve hastalik verileri, bagaj verileri, tercih edilen havayolu verileri.
Kisisel Veriler Nerede Depolanir ve Islenir?
Elde ettigimiz kisisel verileriniz yurtiçinde veya yurtdisinda FIRMA’nin ya da bagli kuruluslarinin, alt kuruluslarinin veya is birligi içinde bulundugu hizmet servis saglayicilarinin tesisi bulunan baska bir ülkede depolanabilir ve isbu Aydinlatma Metnindeki amaçlar dogrultusunda ve bu amaçlarla orantili olarak islenebilir.
Isbu Aydinlatma metni kapsaminda toplanan kisisel verileriniz burada yer alan hükümlere ve verilerin depolandigi ve islendigi ülkede yürürlükte olan mevzuat kapsaminda ve öngörülen güvenlik önlemleri dâhilinde islenecektir.
C. Kisisel Verilerin Hangi Amaçla Islenecegi
Aydinlatma metni ile Kullanim Kosullari Sözlesmesi’nde yer alan amaçlar dogrultusunda kisisel verileriniz, 6698 Sayili KVKK ile düzenlenen Ilkeler ve Isleme Sartlari uyarinca ve asagida detaylari belirtilen amaçlar dairesinde islenecektir:
|
|
Kimlik ve Iletisim Bilgileri
|
Basta hizmet sözlesmesi geregi olmak üzere, sirket içi degerlendirme, iletisim, Kullanici kayit, potansiyel müsteri bilgisi elde etmek, satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, müsteri portföy yönetimi, promosyon, analiz, sikayet yönetimi, müsteri memnuniyeti süreçlerini yönetmek, pazarlama, reklam, arastirma, faturalandirma, etkinlik bilgilendirmesi, operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi, hizmet kalitesinin ölçülmesi, gelistirilmesi, denetim, kontrol, optimizasyon, müsteri dogrulama, pazarlama, satis, reklam, satis sonrasi hizmetleri, dolandiriciligin tespiti ve önlenmesi;
|
|
|
Kimlik Dogrulama Bilgileri
|
Kullanici kayit, sorun/hata bildirimi, kontrol, operasyonel faaliyetlerin gelistirilmesi, yürütülmesi, satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, müsteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi, iletisim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi, denetim, müsteri dogrulama, dolandiriciligin tespiti ve önlenmesi;
|
|
|
Demografik Veriler
|
Promosyon, sirket içi degerlendirme, analiz, iletisim, satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, kullanim verileri ve ilgi alanlari, sik kullanilanlar, pazarlama, satis, reklam, denetim ve kontrol, risk yönetimi, satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, müsteri portföy yönetimi, satis sonrasi hizmetler, hizmet kalitesinin ölçülmesi, gelistirilmesi, iletisim, sikayet yönetimi süreçlerini yürütmek, operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi ve gelistirilmesi, kayit, sorun/hata bildirimi;
|
|
|
Kullanim Verileri ve Sik Kullanilanlar
|
Kullanici kayit, sorun/hata bildirimi, kontrol, operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi ve gelistirilmesi, satis sonrasi hizmetler ve satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, online davranissal reklamcilik ve pazarlama, müsteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi ve gelistirilmesi, iletisim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi ve kontrol, promosyon, analiz, ilgi alanlari belirleme, skorlama, profilleme, pazarlama, satis, reklam, iletisim, sikayet yönetimi süreçlerini yürütmek, kayit, sorun/hata bildirimi;
|
|
|
Konum Verileri
|
Konuma bagli veya konumla iliskili OTORENTO fonksiyonlarinin kullandirilmasi, denetim ve kontrol, risk yönetimi;
|
|
|
Çerez Verileri
|
Kontrol, operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi ve gelistirilmesi, satis sonrasi hizmetler ve satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, online davranissal reklamcilik ve pazarlama, müsteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi ve gelistirilmesi, iletisim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi ve kontrol, promosyon, analiz, ilgi alanlari belirleme, skorlama, profilleme, pazarlama, satis, reklam, iletisim, sikayet yönetimi süreçlerini yürütmek, kayit, sorun/hata bildirimi;
|
|
|
Ödeme Verileri
|
Faturalandirma sürecini yönetmek, muhasebe, satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, skorlama, profilleme, müsteri portföy yönetimi, satis sonrasi hizmetler, iletisim, pazarlama, denetim, kontrol, ödeme hizmet saglayicilari ile yürütülen süreçler;
|
|
|
Anket Cevaplari
|
FIRMA tarafindan OTORENTO dahilinde düzenlenen periyodik anketlere cevap veren kullanicilardan talep edilen bilgiler, FIRMA ile OTORENTO fonksiyonlarinin kullandirilmasi ve bu fonksiyonlarin FIRMA tarafindan yerine getirilebilmesi için isbirligi yaptigi gerçek ve/veya tüzel kisiler ile OTORENTO’in kullanim amaçlarina uygun olarak yukarida belirtilen tüm isleme faaliyetleri kapsaminda isbirligi yaptigi üçüncü gerçek ve tüzel kisiler tarafindan bu kullanicilara dogrudan pazarlama yapma, istatistikî analiz yapma, süreçlerini iyilestirme ve veri tabani olusturma;
|
|
|
Seyahat Verileri
|
Sözlesmenin kurulmasi ve ifasi, operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi ve gelistirilmesi, satis sonrasi hizmetler ve satis sonrasi süreçlerin gelistirilmesi, is gelistirme, tahsilat, sirket içi degerlendirme, online davranissal reklamcilik ve pazarlama, müsteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi ve gelistirilmesi, iletisim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi ve kontrol, promosyon, analiz, ilgi alanlari belirleme, skorlama, profilleme, pazarlama, satis, reklam, iletisim, sikayet yönetimi süreçlerini yürütmek, kayit, sorun/hata bildirimi
|
FIRMA ile is iliskisi içerisinde olan üçüncü gerçek veya tüzel kisiler ile yapilan sözlesmeler veya yürütülen faaliyetler ile yasal düzenlemelerden dogan yükümlülükler çerçevesinde hukuki ve ticari yükümlülüklerin gerçeklestirilmesi için FIRMA tarafindan is ortagi/müsteri/tedarikçiler ile yapilan sözlesmelerden kaynaklanan yükümlülükleri ifa etme, hak tesis etme, haklari koruma, ticari ve hukuki degerlendirme süreçlerini yürütme, hukuki ve ticari risk analizleri yapma, hukuki uyum sürecini yürütme, mali isleri yürütme, yasal gereklilikleri yerine getirme, yetkili kurum, kurulus ve mercilerin kararlarini yerine getirme, taleplerini cevaplama, amaçlariyla 6698 sayili Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kisisel veri isleme sartlari ve amaçlari dahilinde islenecektir.
Kisisel Verileri Saklama Süresi
FIRMA, elde ettigi kisisel verileri, Kullanicilar’a Hizmet’ten en iyi sekilde faydalanabilmeleri için isbu Aydinlatma metni ile Kullanim Kosullari Sözlesmesi’nde belirtilen sartlar çerçevesinde ve Kullanim Kosullari Sözlesmesi’nin mahiyetinden kaynaklanan yükümlülükleri yerine getirebilmesi adina islendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edecektir.
Buna ek olarak, FIRMA, Kullanim Kosullari Sözlesmesi’nden dogabilecek herhangi bir uyusmazlik durumunda, uyusmazlik kapsaminda idari veya yargi süreçlerinin yürütülebilmesi amaciyla sinirli olmak üzere ve ilgili mevzuat uyarinca belirlenen zamanasimi süreleri boyunca kisisel verileri saklayabilecektir.
D. Islenen Kisisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarilabilecegi
FIRMA, Kullaniciya ait kisisel verileri ve bu kisisel verileri kullanilarak elde ettigi yeni verileri veya Kullanicilarin kendilerinin pozitif hareketleriyle OTORENTO’ya girdikleri kisisel bilgileri basta Üyelik Sözlesmesi gereklerini ve Hizmetler’i ifa etmek, Kullanici deneyimini gelistirmek (iyilestirme ve kisisellestirme dahil), Kullanicilarin güvenligini saglamak, dolandiriciligi tespit etmek ve önlemek, Hizmet’leri gelistirmek, operasyonel degerlendirme arastirmasi yapmak, hatalari gidermek, Kullanici kimliklerini dogrulamak, sistem performansini gelistirmek olmak üzere yukarida isleme amaçlari kisminda belirtilen amaçlardan herhangi birini gerçeklestirebilmek için dis kaynak hizmet saglayicilar, havayolu firmalari, havalimani idareleri, ulusal ve uluslararasi havayolu düzenleme ve denetleme kuruluslari, havayolu koordinasyon organizasyonlari, hukuk bürolari, arastirma sirketleri, çagri merkezleri, sikayet yönetimi ve güvenligin saglanmasina iliskin yazilim sirketleri, ajanslar, danismanlik sirketleri, basim sektöründe yer alan sirketler, bankalar, sosyal medya mecralari dahil üçüncü gerçek ve/veya tüzel kisiler ile ve yasal zorunluluklar kapsaminda yetkili kurum, kurulus, merci, idari ve yargi organlari ile paylasabilecektir.
Ayrica, Kullanicinin Ad ve Iletisim Bilgileri, ödeme asamasinda onaylayacagi ödeme kurulusu çerçeve sözlesmesi uyarinca ve 9 Ocak 2008 tarihli ve 26751 sayili Resmi Gazete’de yayimlanan “Suç Gelirlerinin Aklanmasinin ve Terörün Finansmaninin Önlenmesine Dair Tedbirler Hakkinda Yönetmelik” uyarinca kimlik dogrulamasi gerçeklestirilmesi amaciyla ödeme kuruluslariyla paylasilabilecektir.
Cihaziniza yerlestirilen çerezler araciligiyla elde edilen kisisel verileriniz üçüncü kisiler ile isbu Aydinlatma Metni’nde belirtilen kapsam ve amaçlarla paylasilabilecektir.
FIRMA kisisel verileri yukarida belirtilen kategoriler ve amaçlar dahilinde bu amaçlarla sinirli ve orantili olmak üzere yurt içinde üçüncü kisilere aktarabilecegi gibi yurt disina da aktarabilecektir.
E. Kisisel Veri Toplamanin Yöntemi ve Hukuki Sebebi
FIRMA, daha nitelikli çalismak ve size en iyi deneyimi sunmak için kisisel verilerinizi toplamaktadir. Verileriniz, asagidaki yöntemler kullanilarak toplanmaktadir:
|
|
Dogrudan FIRMA’e Vermis Oldugunuz Veriler:
|
Hizmet’in ifasi için ve OTORENTO’nin kullanimi öncesinde veya sirasinda, FIRMA’ya Kullanicilarin kendi inisiyatifleri dogrultusunda verdikleri kisisel verileri ifade eder. Bu kisisel veriler, dogrudan Kullanicilar tarafindan FIRMA’ya pozitif hareketleri neticesinde verilen tüm kisisel verileri kapsar. Örnegin, ad-soyad, iletisim bilgileri, kimlik bilgileri, uçak bileti rezervasyon-satis bilgileri, fatura bilgileri, demografik veriler bu tür verilere girmektedir.
|
|
|
Platformumuzu Kullandiginiz Zaman Elde Ettigimiz Veriler:
|
FIRMA’nin sundugu hizmet sirasinda, belirli yazilim ya da teknolojik araçlar vasitasiyla alinan Kullanicilarin kullanim aliskanliklarina iliskin kisisel verileri kapsamaktadir. Örnegin, konum verileri ve tercih edilen destinasyonlar ile birlikte ilgi alanlari ve kullanim verileri bu tür verilere girmektedir.
|
FIRMA, online davranissal reklamcilik ve pazarlama yapilabilmesi amaciyla siteye gelen kullanicinin üye olmasalar dahi sitedeki davranislarini tarayicida bulunan bir cookie (çerez) ile iliskilendirme ve görüntülenen sayfa sayisi, ziyaret süresi ve hedef tamamlama sayisi gibi metrikleri temel alan yeniden pazarlama listeleri tanimlama islemleri yapabilir.
Bu yöntemlerle toplanan kisisel verileriniz 6698 sayili Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kisisel veri isleme sartlari ve amaçlari kapsaminda bu Aydinlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla islenebilmekte ve aktarilabilmektedir.
Kisisel verileri toplamanin hukuki dayanaklari;
- Üyelik Sözlesmesi, Kullanim Kosullari ve bunlara dayali olarak sözlesmenin ifasi, hakkin tesisi ve korunmasi
- Elektronik ticaret faaliyetlerini, maliyeye ve vergiye ait hususlari, tüketicinin korunmasini ve sair konulari düzenleyen yasal düzenlemeler
- FIRMA’nin OTORENTO ile ilgili faaliyetlerinde özellikle dolandiriciligi engellemek basta olmak üzere hizmetleri yürütebilmesi için gerekli olan verileri toplamasindaki mesru menfaatine dayanmaktadir.
F. Veri Güvenligine Iliskin Önlemlerimiz ve Taahhütlerimiz
FIRMA, kisisel verileri güvenli bir sekilde korumayi taahhüt eder. Kisisel verilerin hukuka aykiri olarak islenmesini ve erisilmesini engellemek ve kisisel verilerin muhafazasini saglamak amaciyla uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik teknik ve idari tedbirleri çesitli yöntemler ve güvenlik teknolojileri kullanarak gerçeklestirilmektedir.
FIRMA, elde ettigi kisisel verileri bu isbu Aydinlatma Metni ve 6698 Sayili KVKK hükümlerine aykiri olarak baskasina açiklamayacaktir ve isleme amaci disinda kullanmayacaktir. FIRMA, isbu Aydinlatma Metni uyarinca dis kaynak hizmet saglayicilarla Kullanicilar’a ait kisisel verilerin paylasilmasi durumunda, söz konusu dis kaynak tedarikçilerinin de isbu madde altinda yer alan taahhütlere riayet etmeleri için gerekli uyari ve denetim faaliyetlerini icra edecegini beyan eder.
OTORENTO üzerinden baska uygulamalara link verilmesi halinde FIRMA, link verilen uygulamalarin gizlilik politikalari ve içeriklerine yönelik herhangi bir sorumluluk tasimamaktadir.
Kullanici, isbu Aydinlatmaya konu bilgilerinin tam, dogru ve güncel oldugunu, bu bilgilerde herhangi bir degisiklik olmasi halinde bunlari derhal iletisim adresinden bilgilendirerek güncelleyecegini taahhüt eder. Kullanici’nin güncel bilgileri saglamamis olmasi halinde FIRMA’nin herhangi bir sorumlulugu olmayacaktir.
G. Kisisel Veri Sahibi’nin 6698 sayili Kanun’un 11. maddesinde Sayilan Haklari
Kisisel veri sahipleri olarak, haklariniza iliskin taleplerinizi asagida düzenlenen yöntemlerle FIRMA’ya iletmeniz durumunda FIRMA talebin niteligine göre talebi en kisa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandiracaktir. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alinmayacaktir. On sayfanin üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirasi islem ücreti alinacaktir. Basvuruya cevabin CD, flash bellek gibi bir kayit ortaminda verilmesi halinde FIRMA tarafindan talep edilebilecek ücret kayit ortaminin maliyetini geçmeyecektir.
Islenen verilerin münhasiran otomatik sistemler vasitasiyla analiz edilmesi suretiyle kisinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çikmasina itiraz etme,
Bu kapsamda kisisel veri sahipleri;
|
|
• Kisisel verilerinin islenip islenmedigini ögrenme,
|
|
• Kisisel verileri islenmisse buna iliskin bilgi talep etme,
|
|
• Kisisel verilerin islenme amacini ve bunlarin amacina uygun kullanilip kullanilmadigini ögrenme,
|
|
• Yurt içinde veya yurt disinda kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisileri bilme,
|
|
• Kisisel verilerin eksik veya yanlis islenmis olmasi hâlinde bunlarin düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,
|
|
• 6698 sayili Kanun ve ilgili diger kanun hükümlerine uygun olarak islenmis olmasina ragmen, islenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasi halinde kisisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,
|
|
|
• Kisisel verilerin kanuna aykiri olarak islenmesi sebebiyle zarara ugramasi halinde zararin giderilmesini talep etme haklarina sahiptir.
|
Yukarida belirtilen haklarinizi kullanma ile ilgili talebinizi, Türkçe olarak; veri sorumlusu sifatiyla Otorento Turizm ve Organizasyon Limited Sirketi’nin, “Fahrettin Kerim Gökay Cad.
Pembe Kösk Apt. No: 246/5 A Blok Göztepe / Istanbul ” adresine kimliginizi tespit edici belgeler ile elden iletebilir veya Kisisel Verileri Koruma Kurumu tarafindan belirlenen diger yöntemler ile iletebilirsiniz.
FIRMA’nin cevap vermeden önce kimliginizi dogrulama hakki saklidir.
Basvurunuzda;
|
|
• Adinizin, soyadinizin ve basvuru yazili ise imzanizin,
|
|
• Türkiye Cumhuriyeti vatandaslari için T.C. kimlik numaranizin, yabanci iseniz uyrugunuzun, pasaport numaranizin veya varsa kimlik numaranizin,
|
|
• Tebligata esas yerlesim yeri veya is yeri adresinizin,
|
|
• Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numaranizin,
|
|
• Talep konunuzun,
|
bulunmasi zorunlu olup varsa konuya iliskin bilgi ve belgelerin de basvuruya eklenmesi gerekmektedir.