Araç Kiralama Rehberi
Serdar Çubukçu 9 Ekim 2022
Araç Kiralama hizmeti ile ilgili ne gibi şikayetler ile karşılaşılıyor? Otorento ekibi, şikayetlerin oluşmaması için neler yapıyor? Otorento, oluşan şikayetleri nasıl yönetiyor?
Araç kiralama sektöründe oluşan şikayetlerin önemli bir kısmı beklentilerle verilen hizmetin uyuşmaması, iletişim eksikleri veya yanlış anlaşılmalardan kaynaklanıyor. Araç kiralama rezervasyonu yaparken, bazı konuları özellikle netleştirmek gerekiyor.
Araç Markası Değil Araç Grubuna Dikkat Edin!
En önemli konuların başında, araç kiralama sektöründe istediğiniz aracın kendisinin değil araç grubundaki herhangi bir aracın gelebileceğini, bu durumun yaygın bir uygulama olduğunu kabul etmek gerekiyor. Kiraladığınız aracın birebir aynısının gelmesi yerine aynı grupta başka bir araçla karşılaşmanız sürpriz değildir. Örneğin, Dizel Fiat Egea kiraladığınızda, size Dizel Hyundai Accent gelebilir. Bu durum normaldir. Ancak daha küçük bir araç (Örneğin Opel Corsa), ya da benzinli bir araç gelmesi normal bir durum değildir ve kabul edilmemesi gerekir.
Kiralık Araç 3 Yıldan Yaşlı İse Almayın!
Araç kiralamadaki önemli şikayet konularından biri de aracın ne kadar yeni olduğudur. Genellikle 3 yıldan daha genç araçlar teslim edilir. Aracın en fazla ne kadar yaşlı olabileceğini kiralama firmanızdan öğrenin. Eğer araç 3 yıldan daha yaşlı olabilecekse, kiralama yapmanızı önermiyoruz. Araç kiralama sektöründe kullanılan araçlar normal araçlardan daha sık trafiğe çıktıklarından çabuk yıpranırlar. Bu nedenle yaşlı araçlar kullanım sırasında sorun yaşatabilir.
Findeks Notunuza Dikkat Edin!
Diğer önemli şikayet konularından biri de Findeks notundan kaynaklanıyor. Araç kiralama firmalarının önemli bir bölümü Findeks notunuzu dikkate alır ve değerlendirmeleri birbirinden farklı olabilir. Araç kiralama firmasının Findeks notunu dikkate alıp almadığınızı mutlaka öğrenin. Eğer Findeks notunuz ile ilgili bir tereddüt yaşıyorsanız, not kontrolü yapmayan bir sağlayıcıyı tercih edin. Aksi durumda, araç teslimatının yapılmaması söz konusu olabilir ve mağduriyet yaşayabilirsiniz. Yurtdışından ülkemize gelen yabancı ve gurbetçiler için Findeks notu değerlendirmeye alınmaz ve bu konuda hiçbir sorun yaşamazlar.
Uçuş Bilgilerinizi Kiralama Öncesinde Paylaşın!
Araçların teslim edilme süresi ve temizliği de önemli konulardan biridir. Özellikle havalimanından araç teslim alıyorsanız, şikayetlerin önüne geçmek için uçuş bilgilerinizi kiralama öncesinde mutlaka firma yetkilisi ile paylaşmanızı öneriyoruz. Bu sayede geç teslimatların önüne geçilmiş olur. Aynı şekilde aracın temiz teslim edilmesine mutlaka dikkat edilmelidir. Aracın temiz olmaması halinde, getirilen aracın kabul edilmemesi ve değiştirilmesinin talep edilmesi en doğal hakkınızdır.
Otorento Araç Kiralama Şikayetlerini Oluşmadan Önler!
Otorento Araç Kiralama olarak şikayetlerin oluşmasını engellemek için ne gibi önlemler alıyoruz? Öncelikle hizmet kalitesinin tüm şubelerde standart hale getirilmesi için çalışmalar yapıyoruz. Seçtiğimiz tedarikçileri kalite standartlarımıza uygun hizmet vermeleri için yönlendiriyoruz. Bunun yanında araç rezervasyonunuzu gerçekleştirdiğinizde, aracınız almadan hemen önce, aracınızı aldıktan sonra ve aracınız iade ettikten sonra sizi müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile telefonla arıyoruz ve hizmetin kalitesinden emin oluyoruz. Aynı zamanda, bu süreçlerimiz sayesinde sorunlara oluştuğu anda müdahale ediyor ve çözüm oluşturuyoruz. Araç kiralama işleminizi yaptığınız andan aracınızı iade ettikten sonraki aşamaya kadar daima yanınızda oluyoruz. Aynı zamanda 24 saat destek veren bir telefon hattımız var. Aracınızla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda size destek olacak personelimiz, telefonun diğer ucunda size yardım etmek için daima hazır bekliyor.
Otorento’dan aracınızı kiraladığınızda sorun çıkma ihtimalini önemli ölçüde azaltan süreçlerimiz sayesinde şikayet konusu olabilecek bir sorunla karşılaşmıyorsunuz. Nadir de olsa sorunla karşılaşan müşterilerimize de çözüm garantisi sunuyoruz.
Otorento’nun işlem hacmine göre şikayet sayısının ne kadar az olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca, Google yorumları notumuzun da 5 üzerinden 4.8 ile araç kiralama sektöründeki en yüksek nota sahip olmamız da hizmet kalitesini ne kadar önemsediğimizi gösteriyor. Sunulan hizmetin ne kadar kaliteli olduğu müşterilerimizin yorumlarında da görebilirsiniz.
Aracınızı güvenle Otorento’dan kiralayın, rahat edin.
Fahrettin Kerim Gökay Cad. Pembe Köşk Apt. No:246/5 A Blok Göztepe / İstanbul
info@otorento.com.tr
444 30 09
Bir Araç Kirala
Güvenilir ve Şeffaf
Fahrettin Kerim Gökay Cad. Pembe Köşk Apt. No:246/5 A Blok Göztepe / İstanbul
info@otorento.com.tr
444 30 09
Abone Ol
Kampanya ve fırsatlardan ilk siz haberdar olmak için bültenimize abone olabilirsiniz.